TAČR – SIGMA 10VS – Dílčí cíl 3: Podpora inovačního potenciálu společenských věd, humanitních věd a umění

27. 11. 2024

TAČR – SIGMA

10VS – Dílčí cíl 3: Podpora inovačního potenciálu společenských věd, humanitních věd a umění

Termíny

  • Zahájení příjmu žádostí: 13.10.2024
  • Fakultní termín pro kontrolu návrhu vč. rozpočtu: 11.12. 2024
  • Termín podání návrhu projektu na TA ČR: 13.12.2024

Konzultace výsledků s CTT (Hana Půstová): do 29.11.2024

Konzultace právních otázek (Radim Kunc): do 29.11.2024

Zveřejnění výsledků soutěže: červenec 2025

Zahájení řešení projektu: srpen – říjen 2025

Délka trvání projektu: 12 - 42 měsíc

 

Základní parametry soutěže

Veřejná soutěž je vyhlášena v dílčím cíli 3: Podpora inovačního potenciálu společenských věd, humanitních věd a umění (dále jen „SIGMA – DC3”). Dílčí cíl podporuje využití inovačního potenciálu SHUV a jeho zapojení do projektů, které jsou přínosné pro udržení a zvyšování kvality života člověka v reakci na dynamické společenské, ekonomické, globalizační, kulturní nebo technologické proměny.

Každý návrh projektu musí mít své jádro v SHUV a dále naplnit zaměření veřejné soutěže, které je

podrobněji rozepsané v příloze č. 1 - Definice oblastí a výzkumných témat.

 

  • Uchazečem (hlavním i dalším) může být podnik nebo výzkumná organizace
  • Předpokládaná alokace je 350 mil. Kč
  • Maximální výše podpory na 1 projekt je 12 mil. Kč
  • Maximální intenzita podpory na projekt je 80 %
  • Každý návrh projektu musí mít právě jednoho aplikačního garanta se sídlem v ČR, který má

za úkol uplatnění výstupů/výsledků (povinná příloha návrhu projektu je Letter of Intent).

 

Aplikování výstupů/výsledků zajišťuje jeden z následujících:

o Interní aplikační garant: uchazeči návrhu projektu

o Externí aplikační garant: jiný subjekt, který není zapojený do řešení projektu

Administrativa

  • nejprve je nutné co nejdříve kontaktovat pracovníky děkanátu o záměru podat projekt (kontaktujte: Mgr. Lucii Kulhavou) a Ing. Evu Žufanovou se seznamem zamýšlených pracovníků na projektu, následně obdržíte doporučené rozpětí mezd.
  • založit návrh projektu v INET – část ISEP a po doplnění rozpočtu nechat proschvalovat
  • založit návrh v systému ISTA a + přidat uživatele kulhava@sci.muni.czevazufan@sci.muni.cz k přístupům. (V návrhu, kde budeme vystupovat jako partneři, musí uživatele přidat hlavní strana. V návrhu je taktéž potřeba vybrat podprogram – později nelze měnit.)

Bližší informace vč. Pokynů MU

Web TAČR

Kontakt: Mgr. Lucie Kulhavá

 


Více článků

Přehled všech článků

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.